Tu wszystko sie zaczyna
Spodnie Siłacza
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: SIŁA +4, ZWINNOŚĆ -4
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 4
Magnetyczny Hełm
Hełm
Obrona: 7
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Wymagania: SIŁA: 21, POZIOM: 11
Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Pałka Kontuzji ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
Miecz Trafienia ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 10
Ostatnio edytowany przez kowal (2007-12-03 13:30:37)
Offline
Leszcz Spamu
pozyczyl bys magnetycny helm na chwilke tylko se rynek wybuduje ok ?
Offline