Tu wszystko sie zaczyna
Na Sprzedaż
Czapka Ochrony
Hełm
Obrona: 7
Cechy: obrona +6
Wymagania: POZIOM: 4, SIŁA: 8
To co mam i mogę pożyczyć
Przyjacielski Miecz
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: Trafienie +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 8
Rapier Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +15, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 3
Pałka Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Ostra Pałka Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: Trafienie +4, obrażenia broni +2, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 12
Elegancki Kapelusz
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 15
Dobra Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: Trafienie +6, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 11
Dobry Antyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 16 - 17
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 12
Ostatnio edytowany przez Darkon (2007-12-04 18:02:11)
Offline